KAWASAKI ZZR 1100 C DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Średnica cylindra x skok tłoka:
74 mm
Tył:
170/60-17
Moc:
147/10500 KM/prędkość obrotowa
Skrzynia biegów:
6 biegów
Układ paliwowy:
4 gaźniki Keihin
Tylnie zawieszenie:
Regulowane wstępnie amortyzatory gazowo-olejowe
Moment obrotowy:
110/8500 Nm/prędkość obrotowa
Przód:
120/70-17
Pojemność zbiornika paliwa:
20.8 L
Wysokość siedzenia:
780 mm
Przedni hamulec:
2x310 mm tarcze, 2-tłoczkowe zaciski
Waga:
228 kg
Pojemność silnika:
1052 cm³
Tylny hamulec:
Pojedyncza tarcza 250 mm, 1-tłoczkowy zacisk
Stosunek kompresji:
11:1
Przednie zawieszenie:
Telehydrauliczne z regulacją wstępu
Napęd końcowy:
Łańcuch
Start roku produkcji:
1990
Koniec roku produkcji:
1993
PLUSY I MINUSY
- Wysoka wydajność i prędkość czyni motocykl idealnym dla dynamicznej jazdy.
- Doskonałe zawieszenie zapewnia komfort podczas jazdy zarówno na asfalcie, jak i na szutrze.
- Charakterystyczny, sportowy wygląd przyciągający uwagę.
- Częste problemy z układem hamulcowym zgłaszane przez użytkowników.
- Starsze modele wymagają częstszej konserwacji i napraw.
CECHY
- Zaawansowana aerodynamika wspomagająca stabilność przy dużych prędkościach.
- Silnik o wysokiej mocy i doskonałym stosunku mocy do masy.
- Szerokie opony zapewniające dobrą przyczepność.
- Regulowane zawieszenie umożliwiające dostosowanie do indywidualnych potrzeb.
- Sportowy design podkreślający dynamiczny charakter motocykla.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki ZZR 1100 C jest motocyklem, który słynie ze swojej imponującej prędkości maksymalnej. Dzięki mocnemu silnikowi o mocy 147 koni mechanicznych i doskonałemu stosunkowi mocy do masy, ten model osiąga prędkość maksymalną około 280 km/h. To czyni go jednym z najszybszych seryjnie produkowanych motocykli swojej epoki. Inżynierowie Kawasaki wykorzystali zaawansowaną aerodynamikę oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, aby zapewnić stabilność i wydajność przy tak dużych prędkościach. Dla miłośników adrenaliny i prędkości, ZZR 1100 C oferuje wrażenia z jazdy, które są trudne do pobicia.