KAWASAKI ZZR 1200 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność skokowa: 1164 cm3
Waga na sucho: 236 kg
Hamulec tylny: Dysk 250 mm z dwutłoczkowym zaciskiem
Tylna opona: 180/55ZR17M/C (73W)
Przednia opona: 120/70ZR17M/C (58W)
Pojemność zbiornika paliwa: 22.7 L
Przeniesienie napędu: Łańcuch
Przednie zawieszenie: Widelce kartridżowe 43 mm
Szerokość całkowita: 754 mm
System zasilania: Keihin CVKD40 x 4 z K-TRIC
Moc: 152/9800 KW(hp)/RPM
Średnica cylindra x skok tłoka: 79 mm
Przedni hamulec: Podwójne półpływające dyski 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem
Wysokość siedzenia: 800 mm
Rozstaw osi: 1506 mm
Moment obrotowy: 123/8200 Nm/RPM
Długość całkowita: 2159 mm
Stopień sprężania: 10.6:1
Rok rozpoczęcia produkcji: 2003
Rok zakończenia produkcji: 2005

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Wyjątkowa prędkość maksymalna umożliwiająca szybkie podróżowanie.
  • Zaleta: Aerodynamiczna konstrukcja zwiększająca stabilność.
  • Zaleta: Potężny silnik zapewniający wysoką wydajność.
  • Wada: Duża masa, co może utrudniać manewrowanie w mieście.
  • Wada: Wysokie zużycie paliwa w porównaniu z innymi modelami w tej klasie.

CECHY

  • Aerodynamiczny design pozwalający na lepsze osiągi przy wysokich prędkościach.
  • Zaawansowany układ zawieszenia dla lepszej stabilności i komfortu jazdy.
  • Duży zbiornik paliwa umożliwiający dłuższe trasy bez częstego tankowania.
  • Wysoka jakość wykonania i niezawodność, które cenią użytkownicy.
  • Wszechstronność w użytkowaniu, odpowiedni zarówno na tor, jak i na turystyczne wyprawy.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki ZZR 1200 wyróżnia się imponującą prędkością maksymalną. Jest to możliwe dzięki potężnemu silnikowi o mocy 152 KM i momencie obrotowym wynoszącym 123 Nm. Dzięki takiej konfiguracji motocykl ten jest idealny na długie, szybkie przejażdżki, oferując jednocześnie stabilność i precyzyjne prowadzenie nawet przy najwyższych prędkościach. Jednym z kluczowych atutów ZZR 1200 jest jego aerodynamiczna konstrukcja, która minimalizuje opory powietrza, co w połączeniu z zaawansowanym układem zawieszenia pozwala na osiąganie prędkości, które zrobią wrażenie nawet na najbardziej wymagających motocyklistach.