KAWASAKI ZZR 600 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listy
Silnik:
Rzędowy czterocylindrowy
Pojemność:
599 cm³
Ilość suwów:
4
Moc maksymalna:
100 KM (73.0 kW) przy 11 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy:
64 Nm (6.6 kgf-m) przy 9 500 obr/min
Skrzynia biegów:
6-biegowa
Długość:
2 070 mm
Szerokość:
696 mm
Wysokość:
1 176 mm
Waga na sucho:
195 kg
Zawieszenie przód:
Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył:
Wahacz aluminiowy z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulce przód:
Podwójny tarczowy o średnicy tarcz 310 mm
Hamulce tył:
Tarczowy o średnicy 250 mm
Prędkość maksymalna:
240 km/h (149.1 mph)
Pojemność zbiornika paliwa:
18.2 litry
PLUSY I MINUSY
- Bardzo dobre osiągi i skuteczne hamulce, co pozwala na bezpieczną jazdę z dużymi prędkościami.
- Wysoki komfort jazdy dzięki ergonomicznej konstrukcji i odpowiedniemu zawieszeniu.
- Niskie zużycie paliwa, co przekłada się na niższe koszty eksploatacyjne.
- Niska przydatność w terenowych warunkach jazdy ze względu na konstrukcję bardziej przystosowaną do asfaltowych nawierzchni.
- Czasami podatność na drobne usterki, choć ogólnie koszty utrzymania są stosunkowo niskie.
CECHY
- Rzędowy czterocylindrowy silnik o wysokiej mocy i momentu obrotowego, który zapewnia dynamiczne przyspieszenia.
- Ergonomiczny design zapewniający komfort nawet podczas dłuższych przejażdżek.
- Konstrukcja ramy z aluminium, która redukuje wagę pojazdu i zwiększa stabilność.
- Pojemny zbiornik paliwa na 18.2 litrów, co umożliwia pokonywanie długich dystansów bez częstych postojów na tankowanie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Kawasaki ZZR 600 charakteryzuje się imponującą prędkością maksymalną, sięgającą aż 240 km/h. Taka V-Max czyni go jednym z szybszych motocykli w swoim segmencie, co z pewnością zadowoli miłośników szybkiej jazdy. Kombinacja rozwiniętej aerodynamiki, mocnego silnika oraz lekkiej konstrukcji sprawia, że motocykl doskonale sprawdza się zarówno na długich trasach, jak i podczas dynamicznej jazdy miejskiej.