KAWASAKI ZZR 600 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Silnik: Rzędowy czterocylindrowy
Pojemność: 599 cm³
Ilość suwów: 4
Moc maksymalna: 100 KM (73.0 kW) przy 11 500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 64 Nm (6.6 kgf-m) przy 9 500 obr/min
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Długość: 2 070 mm
Szerokość: 696 mm
Wysokość: 1 176 mm
Waga na sucho: 195 kg
Zawieszenie przód: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tył: Wahacz aluminiowy z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulce przód: Podwójny tarczowy o średnicy tarcz 310 mm
Hamulce tył: Tarczowy o średnicy 250 mm
Prędkość maksymalna: 240 km/h (149.1 mph)
Pojemność zbiornika paliwa: 18.2 litry

PLUSY I MINUSY

  • Bardzo dobre osiągi i skuteczne hamulce, co pozwala na bezpieczną jazdę z dużymi prędkościami.
  • Wysoki komfort jazdy dzięki ergonomicznej konstrukcji i odpowiedniemu zawieszeniu.
  • Niskie zużycie paliwa, co przekłada się na niższe koszty eksploatacyjne.
  • Niska przydatność w terenowych warunkach jazdy ze względu na konstrukcję bardziej przystosowaną do asfaltowych nawierzchni.
  • Czasami podatność na drobne usterki, choć ogólnie koszty utrzymania są stosunkowo niskie.

CECHY

  • Rzędowy czterocylindrowy silnik o wysokiej mocy i momentu obrotowego, który zapewnia dynamiczne przyspieszenia.
  • Ergonomiczny design zapewniający komfort nawet podczas dłuższych przejażdżek.
  • Konstrukcja ramy z aluminium, która redukuje wagę pojazdu i zwiększa stabilność.
  • Pojemny zbiornik paliwa na 18.2 litrów, co umożliwia pokonywanie długich dystansów bez częstych postojów na tankowanie.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Kawasaki ZZR 600 charakteryzuje się imponującą prędkością maksymalną, sięgającą aż 240 km/h. Taka V-Max czyni go jednym z szybszych motocykli w swoim segmencie, co z pewnością zadowoli miłośników szybkiej jazdy. Kombinacja rozwiniętej aerodynamiki, mocnego silnika oraz lekkiej konstrukcji sprawia, że motocykl doskonale sprawdza się zarówno na długich trasach, jak i podczas dynamicznej jazdy miejskiej.