YAMAHA FZ 400R DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: YAMAHA FZ 400R
Typ silnika: Czterosuwowy, cztery cylindry w rzędzie, DOHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 399 cm³
Średnica x Skok: 53,3 x 43,2 mm
Stopień sprężania: 11,5:1
Moc: 50 kW (68 KM) przy 11 500 RPM
Moment obrotowy: 0 Nm przy 10 000 RPM
Układ zasilania: Cztery gaźniki Mikuni BDST32
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Zawieszenie przednie: Teleskopowe widelce
Zawieszenie tylne: Monoshock, regulowane przedwstępnie
Hamulce przednie: Podwójne tarcze 298 mm
Hamulce tylne: Pojedyncza tarcza 210 mm
Waga: 172 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 4 l
Rozmiar opony przedniej: 110/70-VR17
Rozmiar opony tylnej: 140/60-VR16
Wysokość siedzenia: 759 mm
Rama: Aluminiowa deltabox
Napęd końcowy: Łańcuch

PLUSY I MINUSY

  • Mocny silnik o mocy 68 KM daje solidne osiągi.
  • Lekka konstrukcja sprzyja manewrowości.
  • Aerodynamiczny design zapewnia stabilność przy dużych prędkościach.
  • Utrzymanie i naprawy mogą być kosztowne.
  • Niewielki zbiornik paliwa ogranicza zasięg jazdy.

CECHY

  • Silnik czterosuwowy z czterema cylindrami w rzędzie, co zapewnia płynną pracę i niezawodność.
  • Chłodzenie cieczą pozwala na utrzymanie optymalnej temperatury pracy nawet w warunkach dużego obciążenia.
  • 6-biegowa skrzynia biegów umożliwia precyzyjne dopasowanie prędkości do warunków jazdy.
  • Monoshock z regulacją przedwstępną na tylnej osi poprawia komfort jazdy na wyboistych drogach.
  • Zaawansowany system hamulcowy z podwójnymi tarczami z przodu zapewnia skuteczną kontrolę hamowania.
  • Aluminiowa rama typu deltabox łączy w sobie lekkość i sztywność konstrukcji, co przekłada się na lepszą dynamikę.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Motocykl YAMAHA FZ 400R oferuje imponujące dane techniczne, które satysfakcjonują entuzjastów motocykli. Jednym z kluczowych elementów specyfikacji jest prędkość maksymalna (v-max), która dla tego modelu sięga około 190 km/h. To znacząca wartość dla pojazdu tej klasy. Przyspieszenie również zasługuje na uwagę – FZ 400R oferuje dynamiczne osiągi, idealne zarówno do jazdy miejskiej, jak i na dłuższe trasy. System czterech gaźników Mikuni BDST32 wspiera optymalne spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej, co wpływa na wydajność i ekonomię jazdy. Wysokie prędkości oraz szybkie przyspieszenia osiągane są dzięki przemyślanej aerodynamice i lekkiej konstrukcji aluminiowego dźwigara, co zwiększa stabilność i kontrolę podczas jazdy przy najwyższych obrotach.