YAMAHA Tricker Tricker DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: YAMAHA Tricker Tricker
Typ: Chłodzony powietrzem, 4-suwowy, jednocylindrowy, 2 zawory na cylinder, SOHC
Pojemność skokowa: 249 cm³
Moc silnika: 19/7500 kW(KM)/RPM
System zasilania: Gaźnik Mikuni MV33
Przekładnia: 5-biegowa
Napęd końcowy: Łańcuch
Stosunek sprężania: 9,5:1
Zawieszenie przednie: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tylne: Wahacz
Hamulec przedni: Tarcza 220 mm
Hamulec tylny: Tarcza 203 mm
Opona przednia: 80/100-19
Opona tylna: 120/90-16
Rozstaw osi: 1331 mm
Długość całkowita: 1999 mm
Szerokość całkowita: 810 mm
Wysokość siedzenia: 790 mm
Prześwit: 269 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 1,59 L
Masa: 118 kg

PLUSY I MINUSY

  • Solidna konstrukcja i jakość wykonania
  • Znakomita trakcja w różnych warunkach terenowych
  • Łatwość prowadzenia i stabilność
  • Ograniczona pojemność zbiornika paliwa, tylko 1,59 L
  • Brak zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy

CECHY

  • YAMAHA Tricker Tricker jest motocyklem wpisującym się w kategorie off-roadowe dzięki solidnej konstrukcji i precyzyjnej geometrii ramy.
  • Model ten wyróżnia się stosunkowo niską masą (118 kg), co ułatwia manewrowanie i prowadzenie w trudnym terenie.
  • Hamulec tarczowy o większej średnicy z przodu (220 mm) oraz z tyłu (203 mm) skutecznie zapewnia kontrolę oraz bezpieczeństwo zarówno w warunkach drogowych, jak i na bezdrożach.
  • Wydajny system zasilania gaźnikowego Mikuni MV33 zapewnia optymalne spalanie oraz dynamiczną reakcję na otwarcie przepustnicy, co przekłada się na lepsze osiągi.
  • Zawieszenie z przednim teleskopowym widelcem i wahaczem z tyłu skutecznie tłumi nierówności, zwiększając komfort jazdy nawet na nieutwardzonych drogach.
  • Komfortowy rozstaw osi (1331 mm) oraz wysokość siedzenia (790 mm) sprawiają, że model ten jest wszechstronny i odpowiedni dla różnych typów użytkowników.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

YAMAHA Tricker Tricker charakteryzuje się znaczną prędkością maksymalną (V-MAX), co czyni go wyjątkowo efektywnym w swojej klasie. Dzięki starannie zaprojektowanej aerodynamice oraz optymalnemu stosunkowi mocy do masy, motocykl ten osiąga imponujące parametry w zakresie prędkości i przyspieszenia. Układ napędowy o pojemności 249 cm³, generujący moc 19 KM przy 7500 obr./min, umożliwia dynamiczne przyspieszenie, które pozwala na szybkie osiągnięcie wysokich prędkości. Konstrukcja oparta na lekkim, lecz sztywnym podwoziu, wspomaga kontrolę nad maszyną podczas jazdy z dużą prędkością, co zapewnia komfort i bezpieczeństwo. Efektywne układy hamulcowe z tarczami o średnicach 220 mm z przodu i 203 mm z tyłu oraz zawieszenie przystosowane do różnych warunków drogowych, gwarantują stabilność i komfort użytkowania, przy jednoczesnym zachowaniu wysokich parametrów prędkościowych, co czyni ten model idealnym wyborem dla entuzjastów motocykli ceniących sobie prędkość i sprawność.