YAMAHA TT 600 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Pojemność silnika: 595 cm³
Średnica x Skok tłoka: 95.0 x 83.8 mm
Stopień sprężania: 8.5:1
Moc silnika: 45 KM przy 6500 obr./min
Moment obrotowy: 50 Nm przy 5500 obr./min
System zasilania: Gaźnik
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Rodzaj chłodzenia: Chłodzenie powietrzem
Napęd końcowy: Łańcuch
Zawieszenie przednie: Widelec teleskopowy
Zawieszenie tylne: Wahacz pojedynczy
Hamulce przednie: Tarcza
Hamulce tylne: Bęben
Wysokość siedzenia: 935 mm
Rozstaw osi: 1486 mm
Prześwit: 300 mm
Ciężar: 132 kg
Koła przód: 3.00-21
Koła tył: 4.60-18
Pojemność zbiornika paliwa: 2.9 L

PLUSY I MINUSY

  • Zaleta: Lekka konstrukcja umożliwiająca łatwe manewrowanie w terenie.
  • Zaleta: Skuteczny układ hamulcowy z przednią tarczą zapewnia dobrą kontrolę nad pojazdem.
  • Zaleta: Duży prześwit, który ułatwia jazdę w terenie.
  • Wada: Niewielki zbiornik paliwa ogranicza dystans między tankowaniami.
  • Wada: Tradycyjny gaźnik może być mniej efektywny w porównaniu z wtryskiem paliwa w nowoczesnych motocyklach.

CECHY

  • Silnik o pojemności 595 cm³ zapewnia wystarczającą moc do jazdy w terenie.
  • Chłodzenie powietrzem jest proste i niezawodne w utrzymaniu.
  • Kompaktowe gabaryty pozwalają na zwinne pokonywanie przeszkód.
  • 5-biegowa skrzynia biegów zapewnia odpowiednie przekładnie zarówno na drogach asfaltowych, jak i terenowych.
  • Wahacz z pojedynczym amortyzatorem z tyłu wspomaga komfort jazdy na nierównych powierzchniach.
  • Opony z dużymi bieżnikami są przystosowane do jazdy w różnorodnym terenie.
  • Wysokość siedzenia na poziomie 935 mm zapewnia dobrą widoczność i kontrolę nad motocyklem.
  • Mokre sprzęgło wielotarczowe gwarantuje płynne przełączanie biegów.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Yamaha TT 600 to imponująca maszyna, którą charakteryzuje doskonałe połączenie mocy i zwinności. Prędkość maksymalna, czyli V-Max tego modelu, sięga około 155 km/h, co czyni go odpowiednim wyborem zarówno dla miłośników dynamicznych przejażdżek, jak i tych, którzy cenią sobie stabilną jazdę na dłuższych trasach. Przyspieszenie również nie pozostawia wiele do życzenia — szybkie wejście na obroty zyskało sobie uznanie wśród motocyklistów, którzy szukają efektywnego przełożenia mocy na szosę. Specyfikacja techniczna odgrywa tu kluczową rolę; silnik o pojemności 595 cm³ i układ gaźnikowy pozwalają na płynną jazdę, z łatwością pokonując różnorodne przeszkody na drodze. Warto zwrócić uwagę, że dane techniczne tego modelu są dokładnie zaprojektowane, aby zapewnić optymalne osiągi w różnych warunkach terenowych.