YAMAHA TT 600 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Zaleta: Lekka konstrukcja umożliwiająca łatwe manewrowanie w terenie.
- Zaleta: Skuteczny układ hamulcowy z przednią tarczą zapewnia dobrą kontrolę nad pojazdem.
- Zaleta: Duży prześwit, który ułatwia jazdę w terenie.
- Wada: Niewielki zbiornik paliwa ogranicza dystans między tankowaniami.
- Wada: Tradycyjny gaźnik może być mniej efektywny w porównaniu z wtryskiem paliwa w nowoczesnych motocyklach.
CECHY
- Silnik o pojemności 595 cm³ zapewnia wystarczającą moc do jazdy w terenie.
- Chłodzenie powietrzem jest proste i niezawodne w utrzymaniu.
- Kompaktowe gabaryty pozwalają na zwinne pokonywanie przeszkód.
- 5-biegowa skrzynia biegów zapewnia odpowiednie przekładnie zarówno na drogach asfaltowych, jak i terenowych.
- Wahacz z pojedynczym amortyzatorem z tyłu wspomaga komfort jazdy na nierównych powierzchniach.
- Opony z dużymi bieżnikami są przystosowane do jazdy w różnorodnym terenie.
- Wysokość siedzenia na poziomie 935 mm zapewnia dobrą widoczność i kontrolę nad motocyklem.
- Mokre sprzęgło wielotarczowe gwarantuje płynne przełączanie biegów.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Yamaha TT 600 to imponująca maszyna, którą charakteryzuje doskonałe połączenie mocy i zwinności. Prędkość maksymalna, czyli V-Max tego modelu, sięga około 155 km/h, co czyni go odpowiednim wyborem zarówno dla miłośników dynamicznych przejażdżek, jak i tych, którzy cenią sobie stabilną jazdę na dłuższych trasach. Przyspieszenie również nie pozostawia wiele do życzenia — szybkie wejście na obroty zyskało sobie uznanie wśród motocyklistów, którzy szukają efektywnego przełożenia mocy na szosę. Specyfikacja techniczna odgrywa tu kluczową rolę; silnik o pojemności 595 cm³ i układ gaźnikowy pozwalają na płynną jazdę, z łatwością pokonując różnorodne przeszkody na drodze. Warto zwrócić uwagę, że dane techniczne tego modelu są dokładnie zaprojektowane, aby zapewnić optymalne osiągi w różnych warunkach terenowych.