YAMAHA TT 600 E DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Duża pojemność silnika 595 cm³ zapewnia odpowiednią moc na wyzwania terenowe.
- Elastyczność oraz płynność jazdy dzięki momentowi obrotowemu 50 Nm.
- Bębnowe hamulce z przodu i z tyłu mogą być niewystarczające w ekstremalnych warunkach.
- Niska waga (132 kg) korzystnie wpływa na manewrowość.
- Mokre sprzęgło wielotarczowe zapewnia lepszą kontrolę podczas zmiany biegów.
- Ograniczona pojemność zbiornika paliwa (2.9 L) wymusza częste tankowanie.
CECHY
- YAMAHA TT 600 E to motocykl typu enduro, przeznaczony do pokonywania zróżnicowanego terenu.
- Posiada zawieszenie typu telescopic forks z przodu, które tłumi nierówności drogi.
- Monocross jako tylne zawieszenie zapewnia stabilność na wyboistych drogach.
- Kompaktowy design i konstrukcja sprzyjają łatwemu prowadzeniu.
- Rozstaw osi 1486 mm wpływa na stabilność przy większych prędkościach.
- System napędowy oparty na łańcuchu jest łatwy w utrzymaniu i naprawie.
- Prześwit wynoszący 300 mm ułatwia poruszanie się po nierównym terenie.
- Jednostka napędowa o mocy 45 KM przy 6500 obr./min oferuje odpowiednie osiągi jak na tego typu motocykl.
- System gaźnikowy dostarcza mieszankę paliwa, umożliwiając dynamiczną pracę silnika.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
YAMAHA TT 600 E to motocykl, który zdumiewa swoją funkcjonalnością i przyjaznym podejściem do terenowych przygód. Jeden z kluczowych aspektów tego modelu to jego prędkość maksymalna, czyli V-Max, która wynosi około 160 km/h. Takie osiągi są możliwe dzięki solidnemu silnikowi o mocy 45 KM, który dostarcza imponującego momentu obrotowego, zapewniając płynne i dynamiczne przyspieszenie. Motocykl ten oferuje równowagę pomiędzy mocą a kontrolą, co jest niezbędne dla entuzjastów jazdy terenowej, którzy często potrzebują szybkiej reakcji podczas pokonywania trudnych tras. Dzięki temu prędkość i przyspieszenie YAMAHA TT 600 E sprawiają, że jest to maszyna nie tylko na asfalt, ale także na wymagające, nieutwardzone drogi, zapewniając adrenalizujące doznania każdemu pasjonatowi dwukołowców. Dodatkowe dane techniczne, takie jak pojemność czy typ silnika, wzmacniają jego pozycję w kategorii motocykli enduro.