YAMAHA TT R110E DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: YAMAHA TT-R110E
Średnica x Skok Tłoka: 50.8 x 53.3 mm
Pojemność Skokowa: 110 cm³
Typ Silnika: Jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, SOHC, 2 zawory
Układ Paliwowy: Gaźnik Mikuni VM16
Stosunek Sprężania: 9.3:1
Maksymalny Moment Obrotowy: 8 Nm przy 4000 obr./min
Przednie Opony: 2.50-14-4PR
Tylne Opony: 3.00-12-4PR
Układ Napędowy: Łańcuch
Skrzynia Biegów: 4-biegowa ze stałą siatką
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Przednie Hamulce: Bęben 95 mm
Tylne Hamulce: Bęben 110 mm
Przednie Zawieszenie: Widelec teleskopowy, skok 4.5 cala
Tylne Zawieszenie: Monocross, skok 4.3 cala
Masa Własna: 72 kg
Prześwit: 180 mm
Rozstaw Osi: 1080 mm
Wysokość Siedzenia: 671 mm
Długość Całkowita: 1565 mm
Szerokość Całkowita: 681 mm
Pojemność Zbiornika Paliwa: 1 L
Rama: Stalowa, konstrukcja nośna

PLUSY I MINUSY

  • Plus: Lekka konstrukcja ułatwiająca manewrowanie i wpływająca na wydajność.
  • Plus: Wydajność i niezawodność w trudnym terenie, zgodnie z Yamaha TT-R110E specyfikacja.
  • Plus: Prosty w obsłudze "układ paliwowy" zapewniający łatwość użytkowania.
  • Minus: Mała "pojemność zbiornika paliwa", idealna tylko na krótkie trasy.
  • Minus: Ograniczone możliwości przewozowe z powodu kompaktowej konstrukcji.

CECHY

  • Silnik jednocylindrowy, chłodzony powietrzem o pojemności 110 cm³ zapewnia odpowiednią moc i oszczędność paliwa.
  • Lekka, stalowa rama konstrukcyjna zwiększa wytrzymałość i trwałość podczas jazdy off-road.
  • Zaawansowane "zawieszenie" typu Monocross z tyłu i widelec teleskopowy z przodu zapewniają komfortową jazdę nawet po nierównym terenie.
  • Zoptymalizowany "układ napędowy" poprzez łańcuch i 4-stopniową skrzynię biegów oferuje użytkownikowi gładką zmianę biegów i płynność jazdy.
  • Zachowano niski punkt ciężkości i wysoki "prześwit", co ułatwia manewrowanie nawet na trudnym terenie.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Model YAMAHA TT-R110E to doskonały przykład motocykla trailowego, łączącego funkcjonalność i wydajność w kategorii "Yamaha TT-R110E dane techniczne". Dzięki lekkiemu designowi i zaawansowanym technologiom, motocykl ten osiąga maksymalną prędkość V-MAX, odpowiednią dla średniej klasy motocykli off-road. "Prędkość V-MAX" umożliwia swobodną jazdę po różnorodnym terenie i zapewnia niezwykłą przyjemność z jazdy. Przyspieszenie pozostaje na wysokim poziomie, co jest kluczowe dla zaawansowanych entuzjastów jazdy terenowej ceniących szybkie przyspieszanie i elastyczność na krętych trasach. Parametry techniczne, takie jak stosunek sprężania 9.3:1 oraz wydajny "układ paliwowy" z gaźnikiem Mikuni "VM16", wspierają osiąganie doskonałych wyników w prędkości i przyspieszeniu.