YAMAHA TT R110E DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Plus: Lekka konstrukcja ułatwiająca manewrowanie i wpływająca na wydajność.
- Plus: Wydajność i niezawodność w trudnym terenie, zgodnie z Yamaha TT-R110E specyfikacja.
- Plus: Prosty w obsłudze "układ paliwowy" zapewniający łatwość użytkowania.
- Minus: Mała "pojemność zbiornika paliwa", idealna tylko na krótkie trasy.
- Minus: Ograniczone możliwości przewozowe z powodu kompaktowej konstrukcji.
CECHY
- Silnik jednocylindrowy, chłodzony powietrzem o pojemności 110 cm³ zapewnia odpowiednią moc i oszczędność paliwa.
- Lekka, stalowa rama konstrukcyjna zwiększa wytrzymałość i trwałość podczas jazdy off-road.
- Zaawansowane "zawieszenie" typu Monocross z tyłu i widelec teleskopowy z przodu zapewniają komfortową jazdę nawet po nierównym terenie.
- Zoptymalizowany "układ napędowy" poprzez łańcuch i 4-stopniową skrzynię biegów oferuje użytkownikowi gładką zmianę biegów i płynność jazdy.
- Zachowano niski punkt ciężkości i wysoki "prześwit", co ułatwia manewrowanie nawet na trudnym terenie.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
Model YAMAHA TT-R110E to doskonały przykład motocykla trailowego, łączącego funkcjonalność i wydajność w kategorii "Yamaha TT-R110E dane techniczne". Dzięki lekkiemu designowi i zaawansowanym technologiom, motocykl ten osiąga maksymalną prędkość V-MAX, odpowiednią dla średniej klasy motocykli off-road. "Prędkość V-MAX" umożliwia swobodną jazdę po różnorodnym terenie i zapewnia niezwykłą przyjemność z jazdy. Przyspieszenie pozostaje na wysokim poziomie, co jest kluczowe dla zaawansowanych entuzjastów jazdy terenowej ceniących szybkie przyspieszanie i elastyczność na krętych trasach. Parametry techniczne, takie jak stosunek sprężania 9.3:1 oraz wydajny "układ paliwowy" z gaźnikiem Mikuni "VM16", wspierają osiąganie doskonałych wyników w prędkości i przyspieszeniu.