YAMAHA XT 400 DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: YAMAHA XT 400
System paliwowy: Gaźniki
Pojemność skokowa: 399 cm³
Typ: Chłodzony powietrzem, czterosuwowy, jednocylindrowy, SOHC, 4 zawory na cylinder
Tylni hamulec: Pojedynczy tarczowy
Przedni hamulec: Pojedynczy tarczowy
Tylne zawieszenie: Monocross
Przednie zawieszenie: Widelec teleskopowy
Napęd końcowy: Łańcuch
Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 5-biegowa
Moment obrotowy: 31 Nm przy 6000 obr./min
Moc: 31 KW przy 7000 obr./min
Stopień sprężania: 8.8:1
Średnica x skok tłoka: 86.4 x 66.0 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 3 L
Waga: 146 kg
Prześwit: 249 mm
Rozstaw osi: 1405 mm
Szerokość całkowita: 861 mm
Długość całkowita: 2261 mm
Przednia opona: 3.00-21
Tylna opona: 4.60-18

PLUSY I MINUSY

  • Plus: Świetne właściwości terenowe dzięki wysokiemu prześwitowi.
  • Plus: Niska waga, co ułatwia manewrowanie.
  • Plus: Efektywne hamulce tarczowe z przodu i tyłu.
  • Minus: Niska pojemność zbiornika paliwa ogranicza zasięg.
  • Minus: Brak wsparcia dla nowoczesnych technologii elektronicznych.

CECHY

  • Gaźniki jako system paliwowy zapewniają sprawdzone i łatwe w konserwacji rozwiązanie.
  • Silnik chłodzony powietrzem oferuje prostotę i niezawodność w trudnych warunkach.
  • Monocrossowe tylne zawieszenie zapewnia miękkie i komfortowe przejazdy po nierównościach.
  • Przednia i tylna opona zapewniają doskonałą przyczepność na szutrowych drogach.
  • 5-biegowa skrzynia biegów pozwala na świetne wykorzystanie mocy silnika.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

Yamaha XT 400 jest motocyklem, który dostarcza nie tylko wrażeń z jazdy, ale także imponuje swoimi osiągami w kategorii prędkości maksymalnej. Wartość V-Max dla tego modelu wynosi około 130 km/h, co czyni go idealnym wyborem dla entuzjastów off-roadu pragnących odczuć prawdziwy zastrzyk adrenaliny. Przyspieszenie tego motocykla także nie pozostawia wiele do życzenia, zapewniając płynne i dynamiczne przejście przez zakres mocy dzięki 5-biegowej skrzyni. Yamaha XT 400 jest mistrzem na szutrowych drogach, oferując zarazem kontrolę i stabilność, które są kluczem do sukcesu w trudnym terenie. Konstrukcja z jednocylindrowym, czterosuwowym silnikiem SOHC dodatkowo wspomaga osiągane prędkości, czyniąc każdy zakręt niezapomnianym doświadczeniem. Dla osób poszukujących maszyny z wyjątkową specyfikacją, dane techniczne tego modelu z pewnością spełnią oczekiwania.