YAMAHA XT 550 DANE TECHNICZNE
← Powrót do listyPLUSY I MINUSY
- Znakomite osiągi na trudnym terenie dzięki wszechstronnemu zawieszeniu.
- Prosty w obsłudze gaźnik TK zapewniający stabilność pracy silnika.
- Skuteczny układ transmisyjny opierający się na łańcuchu, co ułatwia ewentualne naprawy i konserwację.
- Ograniczenia w hamowaniu z uwagi na zastosowanie bębnów zamiast tarcz.
- Brak nowoczesnych rozwiązań elektronicznych, takich jak ABS czy kontrola trakcji.
- Dość wysoka średnica przedniej opony (21 cali), co może utrudniać prowadzenie w niektórych warunkach.
CECHY
- Solidna konstrukcja enduro zwiększa trwałość motocykla i jego zdolność do pracy w różnych warunkach terenowych.
- Chłodzenie powietrzem silnika upraszcza układ i minimalizuje ryzyko awarii związanych z chłodzeniem cieczą.
- Jednostka napędowa o mocy 38 KM zapewnia wystarczającą dynamikę, adekwatną do masy i przeznaczenia motocykla.
- Regularna geometria zawieszenia i dobrze dobrana długość skoku zwiększają komfort jazdy na nierównościach.
- Stabilność i kontrola prowadzenia dzięki geometrii podwozia i odpowiedniemu rozkładowi masy.
- Estetyka retro, która przyciąga entuzjastów klasycznego stylu motocykli.
- Możliwość regulacji tylnego zawieszenia w szerokim zakresie pozwala na adaptację do różnorodnych warunków i stylów jazdy.
PRĘDKOŚĆ V-MAX
YAMAHA XT 550 to wyjątkowy motocykl, który zasługuje na uwagę miłośników jednośladów szukających dobrej specyfikacji w terenie i na szosie. Z maksymalną prędkością V-Max na poziomie 140 km/h ten model zapewnia dynamiczne wrażenia z jazdy zarówno na otwartej drodze, jak i na krętych szlakach. Przyspieszenie, choć nie wyczynowe, jest w pełni zadowalające dla amatorów motocykli enduro. Od 0 do 100 km/h XT 550 przyspiesza sprawnie dzięki dobrze zestrojonemu gaźnikowi i pięciobiegowej skrzyni, która umożliwia optymalizację przenoszenia mocy w zależności od terenu. Solidna konstrukcja i precyzyjne sterowanie pozwalają na cieszenie się każdą wyprawą bez obawy o brak mocy w trudniejszych momentach. To doskonała propozycja dla osób pragnących połączyć codzienną eksploatację z eksploracją mniej uczęszczanych ścieżek.