YAMAHA XV 1900A Midnight Star DANE TECHNICZNE

← Powrót do listy
Model: YAMAHA XV 1900A Midnight Star
Rama: Aluminium, podwójna kołyska
Opony tył: 190/60R17M/C 78H
Opony przód: 130/70R18M/C 63H
Pojemność zbiornika paliwa: 17 L
Waga: 347 kg
Prześwit: 155 mm
Rozstaw osi: 1715 mm
Wysokość siedzenia: 706 mm
Szerokość całkowita: 1054 mm
Długość całkowita: 2581 mm
Hamulce tył: Pojedynczy tarczowy, 320 mm
Hamulce przód: Hydrauliczny podwójny tarczowy, 298 mm
Tylnie zawieszenie: Wahacz, 152 mm skoku
Przednie zawieszenie: Teleskopowe widelce, 46 mm, skok 130 mm
Napęd końcowy: Pasek
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe, ręczne
Skrzynia biegów: Stałe zazębienie, 5-biegowa
Układ paliwowy: Wtrysk elektroniczny
Moc obrotowa: 155 Nm przy 2500 RPM
Moc maksymalna: 90 KW (hp) przy 4750 RPM
Stopień sprężania: 9.48:1
Średnica x Skok: 99.1x116.8 mm
Pojemność skokowa: 1854 cm3
Typ: Chłodzone powietrzem, 4-suwowe, 4-zaworowe, V-typ 2-cylindrowe, OHV

PLUSY I MINUSY

  • Wysoka moc obrotowa 155 Nm przy niskich obrotach.
  • Solidna budowa ramy z aluminium.
  • Wysokiej klasy zawieszenie zapewniające komfortową jazdę.
  • Duża waga, co wpływa na manewrowość w mieście.
  • Wysoki koszt zakupu i konserwacji.

CECHY

  • Motocykl YAMAHA XV 1900A Midnight Star charakteryzuje się klasycznym wyglądem cruiserów, przyciągającym wzrok eleganckim designem i wysoką jakością wykonania.
  • Silnik o pojemności 1854 cm3 zapewnia imponującą moc, przez co jest jednym z najpotężniejszych w swojej klasie.
  • Zaawansowana technologia wtrysku paliwa zapewnia płynne dostarczanie mocy i ekonomiczne zużycie paliwa.
  • Profesjonalne hamulce z podwójnymi tarczami z przodu, gwarantują doskonałą kontrolę nad motorem.
  • Niskie położenie siedzenia, w połączeniu z rozstawem osi, oferuje stabilną i komfortową jazdę na długich dystansach.

PRĘDKOŚĆ V-MAX

YAMAHA XV 1900A Midnight Star osiąga prędkość maksymalną (v-max) na poziomie około 200 km/h, co czyni ją jednym z potężniejszych cruiserów na rynku. Przyspieszenie tej maszyny jest równie imponujące – osiąga od 0 do 100 km/h w zaledwie kilka sekund dzięki silnikowi V-typ 2-cylindrowemu o pojemności 1854 cm3. Powodem tej niesamowitej wydolności jest wysoka moc obrotowa 155 Nm przy 2500 RPM oraz maksymalna moc 90 KW przy 4750 RPM, które współdziałają z układem wtrysku elektronicznego, zapewniając płynne rozłożenie mocy i kontrolę. Z takimi osiągami, dane techniczne tego motocykla są bardziej niż tylko specyfikacją – pozwalają poczuć różnicę w doświadczeniu jazdy, gdzie te dane techniczne zamieniają się w rzeczywistość. Idealny dla entuzjastów motocykli, którzy pragną mocy bez kompromisów.